24 Kasım 2013 Pazar

PAZAR GANİMETLERİM

   AVM ye gidipte eli boş dönen var mıdır acaba?yoktur diye düşünüyorum. Ancak ne kadar az masrafla dönersek o kadar iyidir, cüzdan hasarı o kadar az oluyor.Ben bu gün kü avm maceramı orta halli bir hasarla atlattım.:))))D&R dan lap top stickerları alıp eve gelir gelmez özenle laptoplara yapıştırdık.D&R a girince kitap ayıracı ve hot wiles araba almadan olmazdı.Kızlar sinemaya gidince banada rahat rahat dolaşacak 2 saat kaldı.O arada Derimod a girdim ve tabii elim boş çıkamadım.ihtiyacım olan siyah bir bot aldım.Eşimede Sarar dan bir kaban ve bir ceket aldık ama onların kolları kısalması gerektiği için şu an terzideler.Bu arada iyiki film bitti de daha fazla hasar almadan eve gelebildik.Bu kızımın laptopu:
 Bu da benimki:

 bu mıknatıslı kitap ayıracındaki yazı çok hoşuma gittiği için aldım kızıma okumayı öğrenince küçük kızıma da alacağım.
 İşte benim cicilerim:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder