2 Haziran 2014 Pazartesi

HABERİNİZ VAR MI?

              Hafta sonu hava kötü olunca,çocukların dersi olmayınca yapacak tek şey soluğu alışveriş merkezinde almak oluyor.Benim için ise olmazsa olmaz Tekin Acar ziyaretlerim.Doğal olarak standlar bana küsmesin diye:)))) alışveriş yaptım.Aslında ben tam bir Estee Lauder aşığı olmama rağmen bu sefer şans Lancome standına güldü.Çünkü cilt bakım ürünlerini oldukça merak ediyordum.Bir bronzer allık, bir ruj aldım.Bir de collistar ruj aldım.2 Lancome ürünü alana yine Lancome renergie multi-lift cilt bakım setini (seyahat boyları)29 tl ye veriyorlar ve içindende 29 tl lik bir çek çıkıyor ve onuda 1 ay içinde başka bir lancome ürününde kullanabiliyorsunuz.Benim gibi sizlerde testerlarla yeterli bilgiyi edinemediğinizi düşünüyorsanız iyi bir fırsat gibi görünüyor.
               Setin içinde;
                       1 adet Advanced- genıfıque 7 ml
                       1 adet Renergıe multı-lıft revıva -plasma 10 ml
                       1 adet renergıe yeux multı-lift 5 ml
                       1 adet renergıe multı-lıft lıftıng fırmıng antı-wrınkle cream-spf 15 15 ml
                Ürünlerin yorumları bir süre kullandıktan sonra gelecek.
                Lancome bronzer pudra,ruj ve colistar ruj un fotolarımı nerde ? bekleyin anacığım.onların yayınınıda en kısa sürede hazırlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder