26 Şubat 2013 Salı

evlilik yıldönümü

        Evet bu gün benim evlilik yıl dönümüm.Takvime bakınca tam 13 yılı geride bırakmışız.Bazılarına göre uzuuuuun bir süre olmakla birlikte bazılarılarına görede daha yenisiniz denecek bir zaman, ancak benim için ise göz açıp kapayıncaya kadar geçen bir süreç.Düğün fotoğraflarımıza baktığımda daha genç,daha zayıf,daha kuralcı ve bol heyecanlı bir biz varken bu sabah aynanın önünde ikimize baktığımda biraz olgunlaşmış,biraz dolgunlaşmış,biraz daha kuralları gevşemiş,2 kişi daha kalabalıklaşmış  bir çift gördüm.Geçen 13 yıl ve yaşadıklarımız bizi bayağı törpülemiş.Eşim ve ben olmaktan biz olmaya geçmişiz.Zaman tam deyimiyle kuş gibi uçup gitmiş.Yüzümde 13 yıl öncesinin verdiği bilinmezlik yerini güvene,sevildiğini bilmeye ve saygıya bırakmış ama heyecanı hiç bir yere götürememiş.Eh dile kolay onca zaman neler yaşanmadı ki;pek çok kişi gibi bizde yürütemiyoruz diye boşanmaya kalktık ama sonra baktık ki biz sorunlara çözüm bulmaya çalışmak yerine boşanmaya kalkarak sorunlardan kaçıyoruz mücadele etmeye karar verdik ve karlı çıktık.Kavgalarımızda oldu ama en güzel yanı her iki tarafında biraz mahcup birbirinden özür dileyerek barışmasıydı.Çocuklarımızın doğumu evliliğimizin tarifi kelimelere sığdıramadığım anıydı.
           Nice mutluluk ,sevgi saygı,kavga, barışma,gurur ve güveni birlikte yaşayacağımız 13 yıllara sevgili eşim,arkadaşım,kötü gün dostum,.................

2 yorum:

  1. Nice senelere Yelda'cım mutlu huzurlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum sana ve eşine:)) Ayrıca blogun hayırı olsun senide bloguma beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim Öznur cuğum.Bloğumdanda gördüğün gibi bu işlerde çok acemiyim en kısa sürede takipe alıcam.

    YanıtlaSil