22 Nisan 2013 Pazartesi

İĞNELİK

Nette pek çok yerde gördüm bu iğneliklerden bende kıskandım ve yapmak istedim.Tabii çok daha güzel ve gelişmiş modelleride var ama hep ilk yapılan işler biraz acemice olur buda öyle oldu.Yaparken aklıma modeli geliştirmek adına çok güzel fikirlerde geldi en kısa zamanda onlarıda yapıp eklemeyi düşünüyorum.Sizde evdeki kalan ipleri değerlendireyim derseniz yapması son derece basit ve eğlenceli.İstediğiniz sayda 2li trabzanla başlayın uygun aralarla artırarak kıvrılmasını önleyin ve yine istediğiniz boya gelince bitirin.aynısından bir tane daha dokuyup iç yüzleri birbirine gelecek şekilde tutun ve sık iğneyle iki parçayı birbirine tutturun elyafla doldurmayıda unutmayın tabi.Sonra ortadan geçirdiğiniz çift kat ip ile sıktırın ve resimde gördüğünüz şekli verip canınızın istediği gibi süsleyin işte sonuç:

4 yorum:

  1. Ne mutlu sana...kıskandığın birşeyi güzelliğe çevirmişsin :)
    Benim kıskandıklarım o kadar çok kiiii, gerçekleştirmeye zaman yetmiyor :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler banu hanım bende sizin gibiyim o kadar çok şeyi yapmak istiyorum ki ama ancak böle küçük şeyleri yaparak kendimi tatmin etmeye çalışıyorum.keşke büyük projelerede ayıracak kadar zamanım olsa

    YanıtlaSil
  3. Yeldacım bence çok güzel olmuş ellerine sağlık bende aslında biçok şey yapmak istiyorum ama vakitsizlikten yapamıyorum.Bende epey zamandır keçeden yapmak istiyorum inşallah yapıcam kendime iğnelik:)))) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sizler gibi tecrübeli bloggerlearın yaptığım şeyleri beğenmesi benim için gurur kaynağı teşekkürler keçe iğneliğinizi görmek için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil