5 Mayıs 2013 Pazar

ÖRGÜ FULAR

Güzel bir pazar gününden herkese merhaba.Dışarda güneşli bir hava var.Tam benim havalarım,yaşasın.Gezmek, güzelleşmek, stres atmak için çok iyi bir fırsat.Ama gerek işi,gerek şartları nedeniyle, gerekse evde tembellik yapmayı tercih ettiği için bilgisayar başında olacaklara oyalanmaları için bir post hazırlayayım dedim.Kışın ördüğüm bir parçaydı.Kullanması çok pratik ve keyifli bir parça.Aslında fikir anası Derya Baykal hanımefendi yani kumaştan yapılışını  ben Deryalı Günlerde gördüm.Hemen bu yünden yapılsa nasıl olur diye düşünüyordum ki, onlar düşünmüş.yalnız onların verdiği sayılar kalın yünle benim elimdeki yünde ince olduğu  için sayıları tutturamadım.bende kumaştan yapılışı için verdikleri ölçüleri tutturacak şekilde ilmek attım ve sıra boyunu ona göre ayarladım.Sonuç görseldeki gibi:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder