8 Haziran 2013 Cumartesi

HAFTA SONU KAÇAMAĞI

Havayı güzel bulunca Samsun dan kalktık Ankara ya gezmeye gittik. Kuzenler Mevlana ile Şems-i Tebrizinin buluşması misali hasret giderdiler.Çocuklar süper eğlendi bizlerde 4 çocuklu bir ev nasıl olur onu gördük .Günü güneşli bulunca avm gezmek yerine açık havada bir yerlere gidelim, hemde çocuklarda eğlensin diye düşündüğümüz için gidilecek yer olarak harikalar diyarında karar kıldık.çocuklar eğlenceden çıldırdı bizde açık havada su kenarında çay içmenin tadını çıkardık.Sabırsızlıkla  anneler bekleniyor.


kuzen liluplardan daha uzun.
anlaşılan kızım guliverin ayağını beğenmiş kendine.

hey tazi ben senden daha sevimliyim.
wilma yı teselli etmek lazım
iki kafadarlar






4 yorum:

  1. ne güzel olmuş..çok hoşuma gitti çocuklar nasıl eğlenmesin baksana şu güzelliğe ben bile eğlenirdim orda masalların içine düşmüş gibi.ay ay vallahi bayıldım ben bu postu nasıl kaçırmışım.izmirden ankaraya gidesim geldi bu sıcakta,balkabağına binesim geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mormenekşeler böylesi yerler içimizdeki çocuğu canlı tutmaya yarıyor.bu sıcakta gidermisiniz bilmem ama ilk ankara ya gittiğinizde bence mutlaka uğrayın çocuklar bir yana bende çok keyif aldım.

      Sil
  2. harika bir seyahat olmuş hariklar parkında harika fotolar

    YanıtlaSil