22 Mart 2015 Pazar

YVES ROCHER ÜRÜNLERİ

                      Geçen hafta içinde Yves Rocher deki indirime kayıtsız kalamadım.Hem %30 indirim vardı hemde bir ürün hediye ettiler.Marka sevdiğim bir marka o nedenle ürünleri alırken hiç tereddüt etmedim.İlk mağazaya giriş sebebim güneş koruyucu almaktı.Çünkü geçen yıl kullandığım Clinic'in 50 faktörlük güneş korumasından çok koyu kıvamlı olması ve yüzümde beyaz iz bırakması nedeniyle memnun kalmamamdı.Havuz kenarında zarar etmiyor ama günlük kullanımda bana çok zorluk çıkarıyordu.Yves Rocherin kıvamı oldukça iyi.Losyon kıvamında, bu nedenle kullanımda çok rahat ettim.Dolayısı ile beyaz iz de bırakmıyor.
                       Makyaj süngeri fondoten sürümü için hep denemek istediğim bir ürürndü.Rahat kullanıp kullanamayacağımı bilemediğim için uygun fiyatlı bir ürün tercih etmek istedim.9.90 lık bir fiyat bu nedenle bana çok cazip geldi.55 tl lik ürünlerin ne hikmeti kerameti var bilemiyorum ama bu süngerin kullanımında bir terslik göremedim.Aradaki farkı bilen varsa ve beni aydınlatırsa çok memnun olurum.
                         Deodoranta gelince hafif çiçeksi bir koku.Beyaz tenli olduğum için çiçek kokularını kendime çok yakıştırıyorum.Yaz için biçilmiş kaftan diyebilirim.Kalıcılığıda son derece iyi.Çok açık havada dolaşmazsanız 8 saat kadar bir kalıcılığı var.
                          Mavi kalem alışverişin bedava hediyesi.Kahverengi,yeşil,gri ve mavi seçeneği vardı.Ben maviyi tercih ettim.Kalem aynı zamanda waterproof.

                             İyi bir hafta dileği ile sevgiyle kalın............

2 yorum:

  1. Çok hoş bir alışveriş olmuş, güzel günlerde kullanırsınız dilerim ki... Şimdi sitenize katıldım, bana da gelirseniz çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil