25 Mart 2013 Pazartesi

POŞETLİK

Kötü alışkanlıklarımdan biride evdeki bazı şeylerden kolay vazgeçememem.Bunlardan biride naylon poşetler.bir kez kullanılınca ziyan oluyormuş gibime geliyor.Onları en az 1 kaç kez daha kullanmalıyım.Bazen evdeki poşetleri kaldırıp atayım diyorum sonra bunlar doğada başıboş biryerlere sıkışıp kalacaklar ve etrafı kirletecekler diye düşünüyorum ve atamıyorum.Temizliğe gelen yardımcım zaman zaman kömür torbalamak için istiyor.Hem evde azalıyorlar hemde bir işe yarayacaklar diye acaip mutlu oluyorum.Zaten çoğunlukla çarşıdan tek poşetle dönmeye çalışıyorum.Satıcıların ben poşet istemiyorum diğer torbaya koyarım dediğim zaman ki garip bakışlarınada alıştım artık.Söz nereye gelecek bakalım diye sizi fazla meraklandırmayayım.Konu eve sığdırılamayan poşetler olunca sonuçta poşetlik oluyor.Birlikte çalıştığım arkadaşlar yapmışlar bu poşetliği yapanların ellerine sağlık bende sizlerlede paylaşmak istedim.Rengide yeşil olunca çim adamı anımsayıp çim poşetlik demeden edemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder