15 Temmuz 2013 Pazartesi

ÇOK BEĞENDİM

Cumartesi akşamı yazlıkta otururken kayınpederim çok sevdiği TRT radyo yu açtı.Pek dinlediğim bir kanal değildir.Radyoda yeni besteler ve besteciler konulu bir program vardı.O programda şimdiye dek hiç duymadığım bir şair Faika Sarp hanımefendi bir şiir okudu.O kadar beğendim ki sizlerlede paylaşmak istedim.
YÜREKTE BAHAR

Dışarıda kar var
Yürekte bahar
Gel başlat içimde aşkı
İlk cemrem ol
Gör bende neler var
Kahır ol
Zulüm ol
Gurbet ol
Yeter ki sevdam ol
Ruhuma dol
Gözüme renk
Şiirime ses gelsin
Şarkım nağmelensin
Hüzzamım, nihavendim
Kürdil-i hicazkarım ol
Dalım yok, çiçeğim yok sanma
Aldanma şubatın buz tutmuşluğuna
Yürekte bahar var, bahar
En arsızı açıyor çiçeklerimin
Kanımda isyan var
Azını istemiyorum aşkın
Olunca adamakıllı sarhoş edeni olmalı
Yüreğime sığmayanı
Gözlerimden taşanı olmalı
Gel başlat içimde aşkı
Tutuştur tenimi
Ne duruyorsun
Gör bende neler var
Dışarıda kar var
Yürekte bahar
Gel diyorsam gelmelisin
Cemreli yar
            FAİKA SARP

resimler netten

2 yorum:

  1. Güzel şiirmiş, ben de radyo dinlemiyorum yıllardar ama trt müzik vardı, Türk sanat müziği şarkıları çalarlardı ama aniden kaldırdılar, üzüldüm..
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. aslında cmt akşamı bayağı bir tsm şarkıları çaldılar,dediğim gibi ben pek dinlemem trt yi, ama evin büyüğü o kanalı açınca değiştirmek yada kapatmak da işime gelmedi.Çok da kötü oldu diyemeyeceğim yıllardır dinlemediğimiz şarkıları dinledik geçmişi yad ettik, anıları canlandırdık, kulağımızın pası silindi.

    YanıtlaSil