18 Aralık 2013 Çarşamba

ERKEKLER İÇİN BERE YAPILIŞI

                   Az evvel bitirdim eşime ördüğüm bereyi.çok ayrıntılı şeyleri sevmez onun için sade olsun istedim.Kabanıda siyah diye siyah yün tercih ettim.Yapılışı çok basit.4 nolu şişe uygun iple 130 ilmek başlıyorsunuz.20 cm kadar 1düz 1 ters lastik dokuyorsunuz.20 cm olunca örgüyü 5 eşit parçaya bölüyorsunuz ve her sırada bu 5 parçanın kenarlarını 3er ilmek 3er ilmek kesiyorsunuz.Taaaaki 5 ilmek kalana kadar.en sonundada bu beş ilmeği 1seferde kesiyorsunuz.Böylece ana parça bitirmiş olduk.Sonra ögünün yanlarından şişe 40 ilmek alıyoruz.3 cm örüp kapatıyoruz.diğer kenar içinde aynı şeyi yapıp bereyi dikiyoruz.Ben o yanlara ördüğümüz 3 er cm i üst üste getirip azcık havalı olsun diye 4 tane de düğme diktim.
                    Yapacak olanlara kolay gelsin.İşte de resmi;
Gece gece resim pek güzel çıkmamış ama idare ediverin artık:)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder