26 Aralık 2013 Perşembe

SIRA BENDE ETKİNLİĞİ


           Küçük kızım Eylem in anaokulunda sıra bende etkinliği vardı.Sıra bende etkinliğinde, her çocuğun velisi(ki bu anne yada baba olabilir ama her nedense böyle durumlarda hep babaların işi çıkar ve ihale annelerin başına kalır)çocuklara bir sunum yapıyor veya bir etkinlik düzenliyor.Az evvelde dediğim gibi ihale bana kaldı.Böyle yazdığıma bakmayın ben durumdan son derece memnunum, sadece babaların her nedense böyle durumlarda kaçak oynamayı başardığını dile getirmek istedim.Neyse lafı uzatmayayım değişik ne yapsam, ne etsem diye düşünürken, aklıma para kolleksiyonumu tanıtmak geldi.Bir yandan da amigurumi oyuncakların görselliğinden vaz geçemedim.Yerli ve yabancı paralarla ilgili bir slayt gösterisi hazırladım.Birde amigurumi oyuncaklarla ilgili bir slayt gösterisi hazırladım.Aldım flaşımı, kolleksiyonumu ve gurumi oyuncaklarımı gittim öğretmenlerinin yanına "ben hangisini sunayim karar veremedim siz karar verin" dedim.onlarda baktılar "çok sorun olmayacaksa biz ikisinide isteriz" dediler.Benim için çocuklar söz konusu olunca hayır demek ne mümkün.Sonunda gün geldi çattııııııı.Elimde koca bir valizle anaokulunun yolunu tuttum.Valizin içinde para kataloğu, kolleksiyon klasörü,yünler,tığ ve evdeki oyuncak sepetinden kurtarabildiğim bir kaç parça amigurumi oyuncak.Ha birde çocuklara şık görüneyim diye her türlü acıyı göze alarak giymeyi planladığım topuklu botlarım.:))))Elimdekileri hepsini serdik döktük masanın üstüne, görselliği artırdık.Başladık önce paraları anlatmaya, çocuklar acayip keyifli ve katılımcı.Yabancı ülkeleri çok güzel tanıyorlar.Paralarla ilgileniyorlar.Eh onlar mutlu bende mutlu.Asıl bomba amigurumi oyuncaklarda koptu.Dayanamadılar oyuncakların olduğu masanın başına toplandılar.hep beraber önce slaytlardaki o güzelim oyuncaklara baktık, sonrada nasıl yapıldığını kısaca gösterdim.Çocukların mutluluk çığlıklarından diğer öğretmenlerde meraklanıp bize katıldı.Oh ne güzeldi valla.Bazen bu zenginlikten noksan kalan babalara acıyorum.İşte o keyif dolu günden elimde kalan anılar;                                                                                                                        






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder