11 Mart 2014 Salı

BAB-I ESRAR

   Sonunda 2014 yılının ilk kitabını okuyup bitirebildim.Başlıktan da anladığınız gibi ;     
                       
Kitap Adı:Bab-ı Esrar
Yazar:Ahmet Ümit
Basım:102-103.basım Haziran 2013 yılında Everest yayınlarından çıkmış.(benim okuduğum kitabın üstünde 206.000 adet yazıyor.)
Sayfa sayısı:394
    Kitabın ilk sayfasında bir Hint atasözü var: "Dünya,rüya içinde rüyadır."
    Aslında bu söz kitabın genelinde hakim olan rüya nerede bitiyor gerçek nerede başlıyor bilinmezlik durumunu çok iyi açıklıyor.
     Bab-ı Esrar Ahmet Ümit in okuduğum ilk romanı(gerçi henüz başka romanınıda okumadım ama okumaya çok niyetliyim).Anlatım dilini ve akıcılığını çok sevdim.İnsan'ı yormayan ve bir sürükleyiciliği var.Kitapta öyle yerler var ki sanki yazar aklımdakileri hissetmiş ve yazmış.
     Okuduğum kitapları hediye etmek gibi bir huyum olduğu için beğendiğim yerleri çizmiyorum ama post-it lere not alıyorum.geriye dönüp baktığımda bu kitap için pek çok not almışım.Burada hepsini paylaşmak elbetteki mümkün değil ancakçok beğendiğim bir taneyi sizinle paylaşmak istiyorum:
          ' Bir çocuğa beden verebilirsin ama onun kalbine, ruhuna tesir edemezsin. Herkes kendi hayatını yaşar, herkes kendini yaratır' 



Şunu iç rahatlığı ile söylemek isterim ki ;keşke daha evvel Ahmet Ümit'in  kitaplarını keşfedebilseymişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder