3 Mart 2014 Pazartesi

100.GÜN ETKİNLİĞİ

                  Eylem'im ana sınıfına başlayalı tam 100 gün olmuş.Şimdi olmuşsa ne olmuş? yani mi diyeceksiniz.Diyin çünkü okuldan gelen yazıyı ilk okuduğumda bende sizin gibi düşünmüştüm ama yazının devamını okuyunca üzerime düşen görevler olduğunu anladım.100.gün demek aile ile yapılacak 100 parçadan oluşan bir proje bulmak ve bunu yapmaktı.Her zamanki gibi ben öncelikle" bu zamana kadar bu işleri hep ben yaptım bu sefer siz yapın bakalım hadi iş başına "dedim ve beklemeye başladım ama sonuç yine değişmedi .Projeyi bulup, malzemeyi temin etmek ve hatta işin büyük kısmını yapmak yine bana kaldı.Ancak son dakika isyanım işe yaradı ve ailenin diğer üyelerinin vicdanının sızlatarak projenin gerçekleşmesi aşamasında yardımlarını almayı başardım.Hemde ne yardım.O aşamada herkes çok keyif aldı.Pet şişe kapaklarını saymak ve gülen yüz stickerlarını yapıştırmak, kapakların arkasına yapıştırıcı sürmek kızların zevkle yaptığı işlerdi.gerisi ise ortaklaşa yapıldı.işte bizim 100 parçadan oluşan şaheserimiz:))))))
                     Gülmek serbest.)))))


                                          Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder