12 Eylül 2014 Cuma

KOLYE ZİNCİRİ YAPTIM

Dantel anglez kordonunun kullanılmadğı tek yer kolye zinciri yapmaktı galiba, işte onuda ben yaptım.Aslında çok da güzel oldu.heleki benim gibi metal allerjisi olan biri iseniz ve bazı takılara içiniz akarak baktığınız halde takamıyorsanız işte size geçici bir çözüm.Az evvelde dediğim gibi metal allerjim olduğu için ben arka kapamayıda gümüş kullandım.tabii bu maliyeti biraz arttırdı ama allerji probleminiz yoksa normal kapama kullanıp çok daha ucuzada mal edebilirsiniz. Sevgiyle kalın..............

4 yorum:

  1. Bir süredir senin paylaşımların panelime düşmüyordu ben de yazı yazmıyorsun sanıyordum:)))şimdi gördüm sevindim, kolye çok güzel eline sağlık:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Müjde abla beğenmene sevindim.Bloga yayın giriyorum aslında ama zaman zaman blogger daki problemler nedeniyle böyle sorunlar yaşanabiliyor.

      Sil
  2. çok da şık olmuş ellerinize sağlık.
    Kız kardeşimin de metal alerjisi var,kendisi İngiltere'de yaşıyor orada birinin önerisi üzerine gümüş ama içinde sıfır nikel olmak kaydı ile takı almış alerjisi olmamış artık nikel barındırmayanları rahatlıkla takıyor.
    Kim bilir belki sizde de faydası olur denemek isteyebilirsiniz diye paylaşayım dedim:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaşımınız için çok teşekkür ederim.inanınki bayağı zor bir durum.

      Sil